Wsparcie
Nieodłącznym składnikiem działalności dystrybucyjnej CLICO jest świadczenie – zarówno partnerom jak i klientom – pomocy technicznej (post-sales support) na najwyższym poziomie, niezbędnej dla prawidłowego funkcjonowania zaawansowanych rozwiązań bezpieczeństwa, sieci i systemów zarządzania. Znalazło to swoje formalne potwierdzenie uzyskaniem przez CLICO już w roku 2000 statusu Certyfikowanego Ośrodka Pomocy Technicznej od firmy Check Point Software Technologies, a w roku 2010 od firmy Juniper Networks.
Konsultacje techniczne (pre-sales support) świadczone są partnerom i klientom dla każdego rozwiązania dostępnego w dystrybucji CLICO. Inżynierowie specjalizujący się w określonych rozwiązaniach udzielają konsultacji dotyczących funkcjonalności, możliwych zastosowań, zasad licencjonowania, korzyści dla organizacji oraz wytycznych do projektowania i wdrożenia. Pomoc inżynierów CLICO dostępna jest na każdym etapie projektu - od analizy potrzeb biznesowych, opracowania projektu aż do wyboru odpowiednich rozwiązań i ich wdrożenia.
Dział techniczny CLICO w Polsce zatrudnia ponad 40 inżynierów specjalizujących się w różnych rozwiązaniach. Kompetencje zawodowe inżynierów zostały potwierdzone uzyskanymi certyfikatami, m.in.:
- Aruba Cerified Mobility Expert
- Aruba Certified ClearPass Expert
- Aruba Certified Design Expert
- Aruba Mobility First Expert
- Check Point Certified Security Expert
- Check Point Certified Security Master
- Imperva Web Security Specialist
- Juniper Networks Certified Internet Expert Enterprise
- Juniper Networks Certified Internet Expert Service Provider
- Juniper Networks Certified Internet Professional Security
- Juniper Networks Certified Internet Professional Data Center
- F5 Certified Technology Specialist ASM
- F5 Certified Technology Specialist LTM
- Flowmon Solution Consultant
- Flowmon Technical Engineer
- Forcepoint Next Generation Firewall Administrator
- Forcepoint/Websense Channel Guru
- Forcepoint/Websense Certified TRITON DLP Olympian
- Forcepoint/Websense Certified TRITON Web Olympian
- Forcepoint/Websense Certified TRITON Email Olympian
- Gemalto ProtectServer Certified Engineer
- Gemalto Luna SA Certified Engineer
- Gemalto KeySecure Certified Engineer
- HID/Actividentity ActivID CMS Professional
- HPE Master Accredited Solutions Expert
- HPE Accredited Solutions Expert Data Center Network Architect
- HPE Accredited Solutions Expert Data Center Network Integrator
- Microsoft Certified Professional Systems Engineer
- Palo Alto Networks Certified Networks Security Engineer
- Palo Alto Networks Accredited System Engineer – Platform Professional
- Palo Alto Networks Accredited System Engineer – Endpoint Professional
- Radware Certified Security Specialist
- Rapid7 Nexpose Certified Administrator
- Thales nCSE
- Trend Micro Certified Security Master
- Trend Micro Certified Professional for Deep Security
- Trend Micro Certified Professional for OfficeScan
- Tufin Certified Security Expert
W celu uzyskania konsultacji od inżynierów CLICO prosimy o kontakt z: ps@clico.pl lub kontakt telefonicznym z działem technicznym. Usługi wsparcia technicznego post-sales oferowane są za pomocą specjalistycznej platformy TAC dostępnej pod adresem: https://support.clico.pl